Belsőtér és Motion Blur

  • Cool
  • 2009-08-31 15:54:11
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Volt már szó vizuális és teljesítmény tuning-ról, vezetői profilról, de nem volt még interior, azaz a pilóta fülke alakításról. Most ezt a részt vesszük nagyító alá.
A pilótafülkét az Upgrades (fejlesztések) menü Aerodinamika pontja alatt találhatjuk meg. 2-es illetve 3-as szintet vásárolhatunk meg  belőle, ami azt a szomorú hírt jelenti, hogy nem szabhatjuk kedvünkre a belsőteret, csupán két lépésben cserélhetünk ki mindent a pilótafülkében, úgymint kormány, ülés, extra mérőműszerek és műszerfal.



Ezzel együtt, ez azt is jelenti, hogy ezek a fejlesztések csupán látványelemek, semmilyen befolyással nem lesznek az autónkra. Ami nagy kár, ugyanis verseny kormány, a versenyülés és a súlycsökkentés, mind olyan funkció ami az autó vezethetőségét segíti elő... én úgy érzem, hogy nagyon sokat benne hagytak ezekben a lehetőségekben a fejlesztők. És mikor az előre hozott megjelenésre gondolok, enyhe szúrást érzek az agyamban, hogy "miért nem lehetett ezen még dolgozni kicsit?".

A következő képeken látható 3 autón az átalakítás eredménye. Minden autóra a 3-as szintű fejlesztés lett felrakva (kattra nagyítható):

Ford Focus ST





Lamborghini Gallardo LP560-4





Porsche Cayman S



A játékban fontos szerepet játszó belsőnézet igyekszik még élethűbbé tenni a vezetési élményt. Ennek egyik módszere a motion blur, azaz a mosódás. Belső nézetben az egyre nagyobb sebesség hatására a pilótafülke fokozatosan mosódik el, ezzel próbálva a játékos figyelmét az útra koncentrálni, ami továbbra is éles marad.

Ez a funkció valóban érdekes és jól is meg lehetett volna oldani, de a képeken is jól látható, hogy ismét egy túlzás áldozatává vált a játék, csak úgy, mint az ütközéses effektnél.



Irreálisan elkenődik minden, ami ha már valaki ült autóban és ment autópályán gyorsan, tudhatja, hogy nincs így. De ez még nem is lenne baj, ha olyan butaságokat nem követnének el, mint a visszapillantó tükör egyidejű mosódása a belsőtérrel együtt. Ennyire azért nem kéne szemellenzősre venni a figurát. Hiszen tök jó, hogy körbe tudunk nézni az autóban, és az is tök jó, hogy már reálisan azt látjuk a tükrökben, amit kell, de mindez mire jó, ha akkor amikor használnánk eme funkciókat, csak pacákat meg foltokat látunk!? A fenti két képen mindenki döntse el maga, hogy ez a fícsör tetszik, avagy sem. Én az utóbbi tábort erősítem..



  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások22  

Marcoroyal

2009-09-04 10:29:47 [22]

Már az elején ellett [censored]va! *Zárt pályák, Nuku veterán amcsik*

kovy29

2009-09-03 18:09:52 [21]

már kezdtem megijedni/csodálkozni, hogy a ÍÉ Gémsz csinál egy szinte hibátlan játékot, de úgy látom azért még mindig hozzák a formájukat ...

zozzoo888

2009-09-03 17:08:08 [20]

Nemtudom, h kinek tűnt fel, de az NFS oldala átalakult és rengeteg új infó van a nitróról.(ezt főleg a szerkesztőknek mondom )

nfstibi

2009-09-03 14:21:02 [19]

Hát szerintem idén a Forza Motorsport 3 mellett döntök...

Cool

2009-09-03 09:21:56 [18]

az underground meg 790,- és az is egy örök darab ^^

agesz

2009-09-02 19:09:41 [17]

a carbon az jó, igaz 3 óra alatt kivittem az egész játékot 100% ra és már 17 szer kijáccottam, mert az újak olyan szarok.. Még a Hot Pursuit 2 is jobb mint a mostani SZAROK! És azt egy Game Spy Arcade progival még neten is lehet tolni!!! nem kell érte bemenni a boltba és megvenni (igaz most már csak 1500 ft...)

Cool

2009-09-02 16:19:55 [16]

meg egy űber szart (Carbon)

zozzoo888

2009-09-02 15:32:06 [15]

A vissza a gyökerekhez pont erre lenne igaz.
Az első 5-6 részben csak köttöt pályán mehettünk és még tuning sem volt(bár ez valószínű az akkori technika miatt). Meg mellesleg nemhiszem, hogy versenypályán sz*rrátuningolt suzukival kellene menni. Az egzotikus kocsiknak van kitalálva. Az UC szerintem is rossz volt(bár 2szer kitoltam). Meg ez a "nagy hanyatlás" szöveg kicsit erős. Pusztán azért mert csináltak egy sz*r részt(UC) meg egy közepeset(PS).

Cool

2009-09-02 15:27:21 [14]

A shift mint koncepció szerintem egy jó ötlet volt. Számomra az jelenti a problémát, hogy egy GRID után az ilyen fícsör már csak akkor tud újat hozni ha precízen van összerakva a csomag.

De a Shift-ben sajnos egyre több az apró vagy nagyobb hiba, és én úgy veszem észre hogy sok helyen elspórolták a lehetőségek megvalósítását. Lásd belsőtér tuning. Óriási plusz pont lett volna ha minden kütyüt mi magunk rakhatunk be. Így viszont egy unalmas, szinte fölösleges látvány elemet lett belőle. Az olyan dolgokat pedig amivel újítást hozhattak volna a riválisokkal szemben - box utca, dinamikus időjárás - kihagyták. Ezzel gyakorlatilag azt érik el, hogy megint készül egy játék ami jó lehetett volna, de így valószínűleg csak egy újabb középszerű valami születik.

Nem szeretek még így a teljes játék előtt ilyen szintű véleményt megfogalmazni, de sajnos ismét csak az látszik beigazolódni, hogy az EA nagy szavakban az élen jár, megvalósításban pedig csak beleszürkül a középmezőnybe.

agesz

2009-09-02 15:06:22 [13]

Hát... Meg a kegyetlen nagy gépigény...
Sokkal jobban viszik az emberek a most wanted szintű gépigényes játékokat.
Nekem tökmindegy a grafika, a játékélmény legyen karaly!
Most már csak a World online ban bízhatunk, mivel az a Mw+Carbon összeolvasztása.
És remélem lehet törtön nyomni, mint pl. a counter-.strike.t...
Minek legális versenyzés? Melyik részt láttuk zárt pályán? ha nem is voltak zsaruk, mint pl. az undergroundban, de legalább volt civil kocsi az utakon, lehetett bármit tuningolni.
Az uc. t úgy el[censored]ták mint a szart! az nem hasonlítható semelyik nfs hez! az egy pénzkidobás volt az Ea-től, mint a ProStreet, és van egy olyan érzésem, hogy ez is az lesz.
A nitrot jobban fogják vinni, 100%!!!, NFS1-2, HotPursuit 1-2, Underground 1-2, MostWanted-Carbon... ILYENEKET VAGY EHHEZ HASONLÓAT KELL CSINÁLNI EMBER!!!

Bocs a regényért, de ez itt a kritika... amiket sose vesznek figyelembe...Legalábbis én nem láttam, hogy érdekelték volna őket!

Marcoroyal

2009-09-02 11:35:08 [12]

Na meg a need for speed .... név nekem valamikor egybeforrt az illegális versenyekkel ....

Marcoroyal

2009-09-02 11:34:10 [11]

JAJA! IGAZI VALÓDI COOL UTCAI VERSENYEK:'(
KEDVÜNKRE SZABHATÓ NAGY VÁLSZTÉKŰ TUNING:'(
80 as 90 es évekbeli kocsik, amiket egy átlag keresetű ember az éeltben is megtudna vásárolni...
VETERÁN AUTÓK....

Sztem egy ilyen játékért halálnak az emberek ...
Bárcsak mi magyar nfs rajongók beleszólhatnánk az nfsekbe...

nándi15

2009-09-01 17:46:19 [10]

Sztem ott ****ták el az egészet, hogy a karbon után átcsaptak hírtelen legális versenyzős játékra, amit én először a hot pursuit2höz hasonlítottam, utánna kidobtak egy amolyan mw 2őt, aminek aztán sztem semmi köze sincs az illegalitáshoz, mivel rendőrségi emberke vagyunk, aki csak a dolgát végzi, nemtudom mikor jönnek rá, hogy undergound 1-2, mw illetve még a carbont is zabálták mint állat, miért nem lehet visszatérni a "gyökerekhez"?

Bullet18

2009-09-01 16:46:07 [9]

Ehhh.... Vargapeternek teljesen igaza van sajnos ... Bárcsak ne lenne ... Eddig pontosan mindig november 17-18 adikán jelent meg az Nfs én meg mint kisgyerek a karácsonyfa alatt az ajándékot, vártam hogy kézbe kaphassam feltelepíthessem és ellegyek vele egy darabig... De az a baj hogy a Carbon óta évről évre lejjeb lohad az érdeklődésem ... Az Ea minden évbe beharangozza az új részt, megmerem kockáztatni hogy dollármilliókat költ a marketingre és az egyéb reklámokra de maga a játék színvonala egyre lelyebb süllyed... Az hogy most szeptember 17 a megjelenés határideje ezen is néztem egy nagyot... Hagyták volna megint novemberre, dolgoztak volna rajta még 2 plusz hónapot csak hogy lecsiszolják, tökeletesítsék... De nem valahol canadaba a fejesek úgy döntöttek hogy ki kell adni ien állapotba... Biztos ott is válság van... Sajnos ez a rész is olyannak ígérkezik ami a megváltásnak volt beharangozva és csak újjab lépés lesz az Nfs Sírja felé... Pedig jó lett volna egy Pro Street kettő szerűség nekem az személy szerint bejött. De azért remélem nem lesz teljesen igazam és feltámad majd az nfs...

devildriver

2009-09-01 16:21:08 [8]

Ez már b*ssza a szemem XD Nem kell a játékos figyelmét az útra terelni szerintem, nem vagyunk mi olyan birkák h nem látunk ki magunktól a szélvédőn -.-"" Én is remélem h kikapcsolható lesz..

vargapeter

2009-09-01 15:38:15 [7]

Na,végre valami normális hír,nem csak az,hogy mennyire húdeszuperbrutáljólesz,és hogy várjuk.Ilyen szintű Motion Blur egyenesen [censored]ság,de valszeg ki lehet majd kapcsolni,csak akkor az egész szrat sem ér....Csinálták volna meg jobban.És ige,az előrehozott kiadáson én is nagyot néztem,de hát EA-éknak kell a pénz,meg am is mindenki megveszi,mert van benne lambordzsini,meg hűdeszép,meg húdejól be van hirdetve.Meg persze (annak ellenére hogy az NFs rajongók már párszor hátba lettek szúrva) mindenki várja,mint a messiást,hogy na majd ezzel a résszel újra feltámad a sorozat......a nagy ló[censored]t...így volt ez az előző részeknél is.
R.I.P NFS

nfstibi

2009-09-01 14:34:11 [6]

Nagyon jó ötlet ez az elmosódás, csak tudni kéne hol a határ! Mert ez így tényleg nagyon irreális, és hát elvileg ez egy szimulátor akar lenni. Épp tegnap töltöttem le Live-ról a Colin Mcrae Dirt2-nek a demoját. Abba is van belső nézet, és nekem személy szerint nagyon tetszik! Remélem a Shift is legalább olyan jó lesz, kicsit jobb irányítással! ?)

Marcoroyal

2009-08-31 16:56:10 [5]

kipufogóvégek?motorháztetők?azokkal mizu, valaki tudja?

Marcoroyal

2009-08-31 16:54:54 [4]

Remélem kilehet majd kapcsolni a motion blurt XD

Cool

2009-08-31 16:50:58 [3]

bodykit-ek lesznek és a már megszokott csúszkákkal lehet majd állítgatni őket.

Dávid 15

2009-08-31 16:47:57 [2]

Höh ez a videókon nem tűnt ilyen drasztikusnak ez az elmosódás..
hangyányit túlspilázták de nekem tettszik az elgondolás..valószínüleg kilehet majd kapcsolni

DaftPete

2009-08-31 16:42:39 [1]

Lökhárítócseréről nem is lesz semmi?

Adatlap

Need for Speed: Shift

megjelenés:

2009. szeptember 17.

fejlesztő:

Slightly Mad Studios

kiadó:

Electronic Arts

platform:
PC, PS3, PSP, Xbox360

Web Fórum
Galéria Demó Patch
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

A hónap legnépszerűbb hírei

Partnereink